Ændring af telefontid og telefonkø

Nyt i klinikken: Vi ændrer vores telefontid og telefonkø

Fra tirsdag d. 24. juni laver vi nogle ændringer i, hvordan vi håndterer opkald om morgenen.

Når du ringer til klinikken, vil du fremover komme ind i en fælles telefonkø, i stedet for at taste dig videre til en bestemt læge. Det gør vi for at skabe et bedre overblik, og sikre at de patienter, der har brug for en akuttid, hurtigt kan få den rette hjælp.

Den tidlige telefontid om morgenen vil fortsat være forbeholdt akutte henvendelser, hvor vi vurderer, om du skal tilbydes en tid samme dag.

Hvis du har andre spørgsmål – som fx. omhandler receptfornyelse eller ikke-akutte problemstillinger – vil vi meget gerne høre fra dig efter den akutte telefontid, hvor vores sekretærer sidder klar til at hjælpe dig.

Du kan selvfølgelig fortsat booke en videokonsultation, hvis du ønsker at tale med en bestemt læge om et prøvesvar, medicinændring eller anden som problemstilling, som kan klares over telefonen.

Tak, fordi du hjælper os med, at gøre vores telefonvisitation bedre for alle. Vi glæder os til at tale med dig.